Saturday, June 4, 2011

.mencari kesempurnaan


.... mmg blog nie hasil nukilan isi hati legend of boyee.. (retired) MUHAMMAD ZAKI BIN AHMAD ZAINI .. bukan sbb ape.. ramai kekawan aku ckp aku ni matang sebelum umur... , bila kita keluar dari kelompok kawan2.. dan lihat dunia sosial zaman skang.. ngan aku sendri ade dua adek perempuan... XKERUANN Aku.. tgk dunia haiiiiiiiisssssshh MENGELUH panjang aku dbuat nye. kita ni dunia akhir zaman kebanyakkan islam atas ic je.. So, aku cuba berubah tgglkan dunia kenakalan aku.. jadi aku mula SINGLE... aku mencari sesuatu yg kalau di umpamakan aku nakhoda dan kau kapalnya, kalau aku ci merak dan kau lah ANGKUHnya.. aku SANG BELANG kau TARINGnyaa... aku terluka tp aku bahagia...

bile aku mula mencari kesempurnaan... aku sedar aku tau..bila mencari ketenangan mencari kesempurnaan... kita kene balik pada teras tiang asas kita.. "AGAMA.. ISLAM"... tunduk pada ALLAH s.w.t. ... tp nafsu dalam diri still kuat dan hasutan syaitan.(nampak mcm aku jahat sgt kan..)... kawan saya ade nasihat"bab agama nie ..zaki xbleh malu utk brtnye..zaki da bsar, zaki...bleh crinya dimane2...tp pd org yg btol" " ALLAH s.w.t da janjikan org yg baik2 utk org yg baek2"...yg pelik nya kawan aku sorg nie je suke bg nasihat aku mcm nie..errkkkkkkkk (tukar topic) jadi tugas sebagai khalifah di muka bumi ni.. hendak la ditunjukkan dengan ciri2 seorg khalifah.. dan bukan lah menunjuk ciri2 binatang.... moga kita dapat pentunjuk ke jalan yg benar.. AMIN.....

No comments:

Post a Comment